Myslördag!

Idag är man inte lika kaxig.. Vill helst bara ligga hemma i soffan, vilket jag gjort största delen av dagen också. Började dagen med en mysig frukost på Krokanen med Micke ialf :) Det var det enda man fick se av honom idag sedan åkte han på firmafest! Jag åkte och träffade Katta och Sara och deras härliga kiddos på Buspalatset, sjukt längesen så det var trevligt! Det är väl det största jag lyckats åstadkomma idag.. Nu myser jag hemma i soffan, passar på att sno sambons stora bästa myströja ;) Lagade mig lite middag nyss, var så sjukt sugen på kött så det fick bli ugnsrostade rotfrukter med timjan och fläskfilé med pepparsås, svingott! Hann dock inte fånga den på bild..
Dags att rycka upp sig en sväng, det är ju trots allt lördag! Går och myser vidare med Johanna och Noomi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0