Tankar vid ett köksbord

Dåligt uppvaknande idag, skulle till tandläkaren kl 08.15 på min lediga dag. Men hon var snäll så det gick bra. Tänk förr, för typ 6-7 år sedan då jag sprang dit för jämnan med min tandställning, gluggar och inplantat.. Fan hur man sett ut! Haha!
Nu sitter jag och hänger i köket och gruvar mig för att ta tag i diskberget, det stinker curry i köket från gårdagens kyckling. Äckligt. Bäst att ta tag i det bara för annars blir dagen så förskjuten och då blir jag bara less. Micke var ju hemma förra veckan och lekte hemmafru, var så mysigt att få komma hem till färdiglagade middagar, någon som fixade god frukost åt mig under mina alltid så stressade mornar, någon som hade städat till man kom hem och bäddat sängen sådär fult och oslätt som bara han kan ❤ Men nu är man gräsänka igen så det är bara att sätta igång med disken så ska jag belöna mig med en morgonpromenad sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0