Nattprat

Tycker tiden bara flyger ifrån mig, fattar inte att det snart är flytt! Måste börja inse att jag ska flytta ifrån min lilla trygga etta mot ett nytt kapitel i livet! Längtar efter att få bli riktig sambo med min karl i våran stora 3a men gruvar mig lite också eftersom jag är så mörkrädd och han är borta under veckorna..Det är väl ett världsligt problem egentligen!

I helgen har vi ialf firat finaste Noomi för hon har fyllt 25! Hade riktigt kul ute :) Så i söndags passade det bra med en hälsapå runda, man orkar ju inte vara hemma och ta itu med alla måsten.. Först var vi en sväng till moster Lisa och co och sedan hem till Malin och Jens för att se hur de kommit in sig i huset :) Vid åtta crashade vi i soffan framför Solsidan, såklart!!

Idag har jag haft inköp och slutade kl 2, så himla lyxigt att ha en ledig eftermiddag! Gjorde lite ärenden sen gick jag hem och rensade ur lite hemma som skulle slängas och så, man samlar ju på sig en del skrot ändå.. Älskar att rensa och ordna upp! Ikväll körde jag ett hårt boxpass och nu ligger jag i sängen och det pirrar sådär skönt i kroppen som det ska göra när man tränat! Underbart!
Hittade en gammal bild när jag städade idag.. Snacka om Lill-Eve, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0