Gbg tur/retur

Ligger kvar i sängen och myser under täcket fast man läser på Facebook att hösten är så vacker där utanför. Men jag kände helt enkelt för att ligga här just nu och strunta i morgonpromenaden. Om det handlar om lathet eller inte är en annan historia.

I helgen körde jag och Micke 120 mil på en och samma dag! Blåste ner till Götet för att rensa ur hans förråd, sedan unnade vi oss en, eller Micke unnade oss heter det ❤ en helt fantastiskt god middag på Fond (Stefan Karlsson, som är aktuell i Kockarnas kamps restaurang) Absolut den finaste restaurangen jag ätit på med toppenbra service! Tack älskling! Att vi ramlade dit i skitiga flyttkläder behöver vi ju inte tala om.. Haha :)

Igår var en härlig dag! Den började med ett jobbmöte sen var jag ledig resten av dagen.. Var till frissan, hjälpte Malin att flytta in i drömhuset, det är som gjort för dem och jag är så glad för deras skull! :) På kvällningen kilade jag över till jordens bästa granne, vän och livsguru; Inger. Drack te, myste i hennes stora blå soffa och pratade om livet. Perfekt avslut på en måndag!
Nu ska jag hoppa ur sängen och fixa mig till jobbet. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0