Oxfilé, bastu och sötkrokar!

Har haft en underbar helg! Lördagen började med en dag på stan med Micke, sprang runt och gjorde lite ärenden. För mig som jobbar i butik känns det alltid extra bra när man är ledig en lördag och kan strosa på stan, även om man avverkat B-town på en timme ;) På eftermiddagen åkte vi till min stuga för att mysa hela kvällen! Tog en löptur direkt när vi kom dit, men det blev bara en kortis eftersom mina benhinnor gör så ont :( Körde 100 reps magövning istället och det kändes igår kan jag säga! Vi hade köpt med oss oxfilé, gjort potatisgratäng och annat gott, några kalla öl att ha i bastun och så lite skumpa och jordgubbar :) Perfekt lördagsnöje!
Igår mådde man som förtjänat, helt seg hela dagen men vad gör väl det? Jag hade tjejmys med systrarna Davidsson och Sandras lilla underbara Theo :) Så mysigt att få gosa på lilla ostkroken, som Johanna kallar honom, hihi :) Jag och Micke hade köpt en snygg minijacka till honom som var alldeles för stor, o ja som tyckte den såg så pluttig ut!
Idag är jag ledig, klockan är snart 4 och jag har verkligen inte gjort ett smack idag, skönt det oxå! Ikväll ska jag köra ett boxpass ialf, det får bli det enda vettiga idag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0