Hej bloggen!

Glömde bort att Facebook inte är en blogg men insåg att jag inte kan sitta där och skriva osammanhängande meningar om allt som ploppar upp. Eller jo, det kan man väl visst, men ingen skulle ju fatta vad jag svamlar om eftersom man måste fatta sig kort. Och det är ju inte alltid min starkaste sida.

Nu är jag mätt och trött, facebookade om mina mattankar nyss. Jag var sugen på toast med Johnnys senap på, det är grymt! Men det enda jag hade hemma var kalkon, så man kan ju säga allt allt fattades.. Det fick bli stekt ägg ned rödbetor, halväckligt men jag blev mätt ialf och ibland får man vara glad åt det lilla. Det finns ju värre saker.. Som att jag har uvi, igen, som vanligt. Kanske borde besöka en homopat ändå, har hört att det ska funka..

För övrigt måste jag säga att mitt jobb i stort sett alltid är kul, men ibland gillar man det ju lite extra. Som idag tex, ibland händer det att man får gåvor av sina säljare och idag fick jag nått jag verkligen saknat och tänkt köpa till min sommargarderob. En perfekt sommarkvällströja! (okej, jag har ju förälskat mig i den typen av tröjor så jag har ett gäng, men inte just en sån här ;) Bara ordet sommarkvällaströja gör ju att man pirrar! Cremevit, enkelt stickad i bomull, TACK P-A! :) (Ni andra får tyvärr vänta till nästa sommar då den kommer i butik i Januari i fina härliga sommarfärger, men den som väntar på nått gott.. ;)

Nu ska jag stoppa i mig några Ipren, vila i soffan och ringa min kille :) Vågar knappt nämna det men jag börjar få ont i halsen.. Måste vars nån som vill mig nått ont, har ju redan haft halsfluss två gånger i år.. Senare ikväll blir det båtpremiär med Jansson, Carro och Co. :D Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0