Semestern gick mot sitt slut..

Har haft en helt fantastiskt skön semester och trots många dagar av utebliven sol är jag nöjd ändå! Har hunnit med massa roliga saker.. Åkt massa båt, glassat i solen på Långnäs med fina vänner, druckit skumpa, vart brudtärna på min kära mosters bröllop, vart på roadtrip med Micke, dansat röven av mig i Malung med tjejerna och husvagnen, kikat på brännboll, ätit massa god glass, morgonpromenerat, sovit i flickrummet, myst i stugan och samlat krafter inför denna dag, första dagen efter semestern! Känns bra att vara tillbaka men semester är alltid gött att ha :)

 





Alice säljer goda langos i stugan ;)

Nu sitter jag hemma i Ovanåker i soffan med pappa och en varsin dator framför oss. Säger inte så mycket men har det bra ändå :) Är helt slut i kroppen efter ett underbart och sjukt svettigt träningspass ikväll.. Hoppas på träningsverk imorgon! Tänker sova här, imorgon tänker jag kliva upp och promenera min bästa runda, förhoppningsvis njuta i solen och sen åka till Anna och magen för att skämma bort håret lite! Känner på mig att imorgon blir en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0