Let´s go to Miami bitch!

100 år sedan nu igen, dålig på att ta mig tid till att blogga.. Blir lätt så vår/sommartid tror jag! Så mycket annat som lockar då! Bland annat att hänga med bästa tjejerna, att kramas, äta god mat på Akropolis med härliga människor, träna, ha homecommingparty för Miamibitchesen, röja till solen går upp på galna efterfester, ta långa promenader, shoppa, mysa på Långnäs, jobba och ta nattliga besök på finresturangen Max m.m! 
Idag har jag uppgraderat mig med ett stort kliv inom jobbet, så himla kul! Och för övrigt så har jag och Carro upptäckt min största talang här i livet!



Flikar väl in helgens enkla partyoutfit oxå då när jag ändå är i farten! Dubbelknäppt kavaj, byxa och väska från Filippa K, transparent linne från Only, orange BH som piffar upp från Lindex (ett kap!), orangeröda läppar och blomma/brouge från Pieces!




Jag får aldrig nog, livet är så jävla gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0