Resfeber och killimagen!

VILKEN HELG!! Vore det inte för den jäkla resfebern som satt sig i min mage hade hela jag bubblat över av lyckorus! Försöker dra djupa andetag och tänka bort nervositeten och längtan efter värmen som ligger som en stor klump i magen, men det är svårt. 3 dagar kvar nu och jag har inte ens börjat packa! Så olikt mitt vanliga jag att det inte är klokt.. jag har nog inte fattat att det är så snart vi åker!! Hjälp..

Åter till den fantastiska helgen.. I fredags blev jag bjuden på middag hos Malin som är en himla trevlig prick! Fick supergod mat, efterrätt och så slank det ner två glas vin innan vi åkte till Tuppens för dans! Och jäklar i min själ vad vi dansade, nonstop hela kvällen! Det roligaste jag gjort på läänge och jag är helt såld :D Vill bara lära mig mer!
Snodde några bilder på FB, hoppas det är okej för fotografen!

Härliga Malin som tog med mig ut, tack för det! :D

Henke lär mig foxa!


Jag i vattenpausen..

I lördags firade vi Matilda M på Kilafors badhus! Började iofs med middag på Roma med tjejerna, sedan lite förluva hos Sofie innan vi åkte till Kila! Och vilket kalas det blev, haha! Helt gaalen kväll med ett stort gäng härliga brudar! Kunde slutat bättre, alltid är det ju nått :P Men somnade sen gott i Sofies säng med sällskap av Empan!

Idag har man mått som man förtjänat, jäkligt seg idag.. Har myst på med tjejerna, asgarvat åt pinsamheter från gårdagen och käkat rejält mycket bakismat på City, det var vi värda! Pallrade mig iväg på sista buggkursen ikväll och längtar redan till nästa tillfälle att få dansa, som förhoppningsvis blir på Onsdag om jag inte har panik inför resan då :P Resten av kvällen har jag spenderat i soffan framför Solsidan och Bröllopsfotografen! Hade tänkt packa men jag vet inte var jag ska börja.. tar det imorgon istället! Går nog på ett kick bara jag sätter fart, ska försöka att inte ta med så mycket onödigt!

Tack alla inblandade för en grym helg! Puss och godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0