Onsdag

Idag har vi haft Thailandskonferens på stan, dvs lite inköp av Resorb och diverse grejer till resan! Lina var oxå med som sällskap, så mysigt att bara strosa runt på sin lediga dag. Ett stopp på Krokanen för lite käk hans såklart oxå med :) Sedan åkte jag till Moster Lisa för att fira henne och min goa Oliver som båda fyller år idag, GRATTIS ♥ Fick mat och goan fika och dagen var komplett!
Nu är jag helt slut efter två stenhårda träningspass, Svettexpress och Pump, underbart! Har käkat lax och blomkålsmos ikväll och nu blir det nog bara däcka i soffan.. Känns som att jag måste mota en inkommande magsjuka av nått slag oxå, känner mig konstig i kroppen, förhoppningsvis är det bara för att jag tränade hårt idag.. Tänker inte bli sjuk, så är det bara. Men bättre nu än om en vecka...
Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0