Lycklig sjukling

Ännu en lyckad helg har passerat! Det kan lixom inte bli annat än bra när man har så fantastiska människor omkring sig! Mygod jag är så klyschig, men det är ju så sant!

I fredags var Alice och Jessica här, så himla mysigt! Vi hade planerat att laga mat och dona hemma men gjorde det lätt för oss och åt pizza på stan istället ;) Och gött vare! Alice hade bakat en underbar cheescake som vi tre hävde i oss, plus lite lösgodis såklart. Haha. Känner redan att jag borde sluta skriva om mat och onyttigheter här, men eftersom att det är en väldigt stor del av mig och mitt umgänge kommer det mer :P

I lördags jobbade jag sedan åkte jag och handlade med Matilda M för en tacoskväll med henne och Emelie! Supertrevligt och himla gött! Till efterrätt åt jag en marabou chokladkaka, själv. Vadå pms? Jag skämms nästan nu, haha. Sen började jag och E dricka vin och taggade till för Tranan! Hade en sjukt rolig kväll och träffade på några av mina bästa tjejer ute :D

I söndags vaknade jag och kände mig pigg, lugn och lycklig i hela kroppen! Stålande sol och jag visste att det skulle bli en sån där bradag. Mamma kom ner och umgicks hela dagen, vi strosade på Åhlens, promenerade runt Bollan i finvädret och åt min goda Flygande Jacob :) Hon åkte hem när det var dags för mig att dra på buggkursen, näst sista gången och det var så kul! Är så taggad för att dra ut på dans så jag funderar på Tuppens på Fredag! Vore skitkul, mamma, mostrar, är ni på? :) Sen körde vi det sedvanliga Söndagsmyset hos mig, jag, Sandra och Johanna. Vi hade bestämt sedan långt innan att vi skulle käka varma mackor med hemmagjord kantarellstuvning made by me, haha. Sen blev det Polly, PimPim, Djungelvrål, ostkrokar och cocacola till Solsidan och Wallander! Söndagsmys på hög nivå!

Hade tänkt morgonpromenera och träna bort helgens kursivstilta onyttigheter (haha undrar hur rättstavad den här meningen blev egentligen? :P) men jag vaknade med halsont.. Blev bara värre under dagen, kände mig klen och jättehängig så jag gick hem vid halv 3 och har legat i soffläge sedan dess. Sovit och kurerat mig med Flashdance och Ronja Rövardotter.. Mår sådär nu men siktar på att jobba imorgon ändå, har varken råd eller lust att vara hemma och sjuk! Så imorgon Ska jag vara pigg och kry alltså, lycka till. Ska göra som Inger säger och ta min kristall till hjälp ikväll när jag lägger mig :)

Jag lever livet och räknar ner dagarna till Thailand, 10 kvar nu (dags att börja deffa på riktigt kanske? Haha, näeva!) ♥



Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Synd att jag är i fjälls på fredag:)annars så har vi kunnat gjort Tuppenz osäkert!!

Datum: 2011-03-08 Klockslag: 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0