Varning..

Har haft en riktig deppdag, så jag tom har gråtit, och det var längesen. Förut bölade jag för ALLT, lycka, sorg, nervositet, smärta, reklamer, you name it.. Men jag har fasen blivigt lite "hårdare" på sista tiden. På gott och ont, för det är skönt att gråta, men när jag tom blev överkänslig av reklamer blev jag lite less på mig själv! Haha! Hursomhelst, behöver jag ens säga att jag har fel vecka? :P Allt är fel. Jag är pank, och då menar jag fett pank, har bara fula kläder, fet från julens goda, ful utväxt i håret, ensam, äcklig mat i matdosorna, fortfarande jul hemma för jag inte har orkat städa bort den, tvätt som behöver tvättas och disk som behöver diskas... Stackars stackars mig.. SOM SKA ÅKA TILL THAILAND! Shape up nu Evelina! Jag har en hel jättestor drös med underbara fantastiska vänner och en stark kropp där nästan varenda muskel gör ont av sköön träningsverk, bättre kan man nästan inte ha det! Så puss på er!



Kommentarer
Skrivet av: A

Äh, man ska ha såna dagar också, annars glömmer man bort vad som gör en glad! :)

Datum: 2011-01-12 Klockslag: 08:59:27
Skrivet av: Camilla

Sluta deppa börja steppa ;) Kramar!

Datum: 2011-01-12 Klockslag: 20:43:06
Bloggadress: http://annacamilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0