Världens bästa Vikström!

Carro får mig alltid på toppenhumör, spelar ingen roll vad man gör så blir det alltid grymt när hon är med! Ikväll kom hon förbi efter att hon fixat sina naglar som blev skiitfina (haha gissa om hon bad mig blogga om hennes naglar :P Men dom var verkligen skitsnygga, vill oxå ha!) Vi har myst hela kvällen, med Maxmat och godis! Bra jag är då, att deffa är inte riktigt min grej, men jag morgonpromenerade ialf 1 timme med Sofie idag så det är fan lovligt! Dessutom slapp jag undan städning och matlagning ikväll och det var jag värd för jag var så himla trött efter jobbet! Kungkväll, tnx ♥



Kommentarer
Skrivet av: Ulla-Marie

Men hörrö! Då måste du lägga ut en bild på naglarna såklart.

Datum: 2011-01-19 Klockslag: 10:04:06
Bloggadress: http://ulla-marie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0