Den bistra sanningen

Tänk om jag skulle göra revolt här och nu. Smacka upp massa sjukt skitsnack och smaskigt svaller om mig själv och andra här på bloggen, såna där coola grejer som hela tiden egentligen händer i mitt liv. Dela med mig av de riktiga detaljerna. Typ som att jag dejtar nya heta killar varje helg, egentligen är osams med alla mina sk vänner, att jag mår psykiskt dåligt, att min familj är knäpp, att jag vantrivs på mitt jobb, att jag kräks efter att jag ätit, att jag tänder på tjejer och att min mamma inte tycker om mig.. Men så är det ju lixom inte. Och även om det skulle ligga någon sanning i nått av det här så skulle jag ändå inte vara den som fläker ut det till hela Edsbyn/Alfta/Bollnäs/Världen, finns ingen anledning till det tycker jag. Men är det tyst ifrån mig ett par dar kan ni räkna med att jag antingen mår skit, inte har tid, dejtar eller inte har lust att skiva, av olika anledningar, eller kanske helt enkelt av ingen anledning alls. Lite lämnar jag alltså åt fantasin ;) Man är ju inte mer än människa. Jag är en riktig mystjej, som jobbar, tränar, umgås med många, funderar, äter allt och för mycket, deppar, älskar kramar, festar, stressar upp mig för småsaker, har askul, ballar ur ibland och som trivs med livet som det är idag. Samma visa varje kväll. Myskväll! Det var nog det jag egentligen ville komma fram till. Att det kanske kan bli uttjatat att läsa om mina myskvällar varje dag.. Men eftersom ni är många som ändå kikar in gör det väl inte så mycket om jag berättar om det idag heller :P Den här bloggen har ju lixom nånstans blivit ett av mina intressen, det är kul att skriva och framförallt kunna titta tillbaka och minnas. Som idag tex, så kom kusin Oliver till mig en stund på dagen. Han lärde mig Waka Waka dansen (Shakira), och ikväll har jag hängt hemma hos honom. Jag och moster Lisa har bastat och sen käkade Conny och vi massor av räkor, ost&kex och godis i soffan till Fångarna på fortet och allt annat skit som gick på TVn. Mycket bra lördagskväll! ♥ Även om den där dejten känns lite lockande just nu... ;)



Kommentarer
Skrivet av: Ulla-Marie

Vi kollar in här för att du är snygg. Inte mer märkvärdigt än så.

Datum: 2011-01-25 Klockslag: 08:37:58
Bloggadress: http://ulla-marie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0