Hej!

Snodde en lista på Tyras blogg..

När vaknade du imorse?
Hade klockan på 09.15.. klev upp 09.57
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Kände mig ovanligt pigg för att vara morgontrött..
Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nej det har jag inte
Vilket humör är du på?
Seg men småstressad över att jag inte gjort ett skvatt ikväll efter jobbet.
Vad har du på dig just nu?
Mysbrallor och linne
Har du ont någonstans?
Armbågen och handleden sen jag halkade omkull som fasen i Lördags..
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Matilda och Alice semlor!!
Hur mycket var din senaste lön på?
Bättre än vanligt ialf, det satt perfekt till Thailand!
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Nått i baren, minns inte vad.
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Facebook
Vad ska du göra idag och ikväll?
Nu är ju den här dagen snart slut, men jag inte gjort nått av det jag tänkt än. Jobbade idag såklart, ikväll skippade jag träningen för jag hade minus noll motivation. Då ringde jag Rebecka och pratade med henne i mer än 2 timmar istället, bättre än träning och som balsam för själen ;)
Vilken är den första låten du sätter på idag?
Minnahs skiva har snurrat på jobbet hela dagen, hate it.
Varför ska man läsa din blogg?
Man läser den för att den är lättsam, fullproppad med onödigt vetande om mig och min vardag med en gnutta ironi. Men också för att bli inspirerad och förhoppningsvis glad!
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Säkert samma som nu, chillade i soffan. Eller så diskade jag.
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Fick några för att jag var snygg i min randiga kavaj idag :)
När fotade du något senast, och vad?
Fotade kalaset hemma i Ovanåker i Lördags. Imorgon ska jag till jobbet fast jag är ledig och plåtas med olika outfits inför en kommande annons, det blir kul :)
Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Har inte spenderat en krona idag, bra där. Imorgon däremot är jag sugen på att köpa smink från ID Bare Minerals på Åhlens!
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Dom ligger och vilar på vardagsrumsbordet..
Vad tror du att klockan är?
Svårt att inte snegla på den längst ner i hörnet när man får frågan, så jag fuskade.
Vad borde du göra idag?
Borde ha ställt klockan tidigare och tagit morgonpromenad, borde ha tränat efter jobbet, borde ha promenerat ikväll eftersom jag skippade träningen, borde ha diskat, borde ha vart ner till förrådet och hämtat skor till imorgon, borde ha töntat mig och poserat framför spegeln för att öva inför imorgon, borde ha lockat håret så det är snyggt till imorgon. Men, jag hiiinner.. :P
Vad ska du ha på dig idag?
Jag hade på mig mörkblå unwashed jeans från Filippa K, svart linne, marinblårandig kavaj från Vero Moda, svarta boots från Scorett och hög slarvig hästsvans.
Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Oj, jag är för trött för att fundera på sånt just nu. Man kan ju alltid fråga sig, VARFÖR DÄ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0