Omelettkungen

Har flyttat datan till köket, att jag inte tänkt på det tidigare. Flyttade hit den under mitt bak-stim, sedan har den blivit kvar här. Inte skitsnyggt att ha den på mitt lilla miniköksbord kanske, men vem bryr sig, bara jag. Kommer det folk är det ju snabbt åtgärdat. Sitter ialf här och facebookar, bloggar, lagar mat och äter samtidigt nu, perfa! Jag har blivit värsta grym på att göra omelett, stooora och fina blir dom! Idag hade jag skinka, färska champinjoner, tomat-, och lökskivor i! Och keso till det, mumma! Har tränat ikväll och det gick toppenbra förrutom att jag har sjukt ont i mina små stackars vader, men det går över! Tydligen hade Anticimex vart hit när jag var borta, för det låg en lapp på vardagsrumsbordet.. Pinsamt, jag som inte ens hade städat :P

Frågan är om jag ska orka baka nått ikväll eller om jag ska göra det imorgon istället? Ser nästan fram emot en lugn kväll med fredagsmys för mig själv imorgon..



Kommentarer
Skrivet av: sara

Haha, hade du missat att anticimex skulle komma? Själv sprang jag och öppnade med ett stort leende på läpparna när jag trodde att anticimex plingade på men där stod farbror polisen och frågade om jag hört något om inbrottet på JC den morgonen =P

Datum: 2011-02-24 Klockslag: 20:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0