Knytkalas!

Igår kickstartade jag och Sandra dagen med en härlig långprommis! Sen var det bara att slänga ihop en paj, duscha och lite piff, för att ta bussen hem till Ovanåker på knytkalas! Vi firade brorsans, Amandas, Andrés och min födelsedag med massa goa pajer, fika och vin :) Trevligt! Mot kvällningen åker jag hemöver igen och det blev ett stop på Linas inflyttningsfest innan vi alla drog på Tranan och skaka rumpan! Himla rolig kväll :D

Ungdommarna ♥


Amanda och jag :)

Pojkarna och vår fräna gammelfarmor May, 85 år.

Bråkarna bus uppe hos Erik :)

Lillevi, pappa och jag :)

Idag har jag jobbat några timmar sedan hängt med mina Edsbytjejer, som numera en efter en börjar bli Bollnäsbor alltså, ingen är gladare än jag för det! Vi fikade i solen vid Långnäs och åkte nercabbat i Linas bil, härliga vårkänslor!!

Ikväll har jag vart på buggkurs och det blir bara roligare och roligare, sen såklart söndagsmys med Sandra och Johanna, Solsidan och Wallander! :)

Imorgon tar vi nya tag, kan inte fatta att det är 17 dagar kvar till Thailand! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0