Ont i magen

Är det nått man kan ha ont i magen för så är det ju klädbekymmer! Byns fränaste 40åring fyller år och ställer till med stor fest nästa helg, och jag trodde jag hade min outfit kirrad o klar. Tills jag ändrade mig helt enkelt. Hade köpt hem ett safecard från Filippa K, en uursnygg "den lilla svarta", som egentligen känns väldigt jag. Men jag har ändrat mig och vill ha en helt annan look. Inte klänning, utan byxa. Sobert men trendigt. Har alla förutsättningar för att kunna bära denna outfit, bara köpa den på jobbet. Men just det, det var ju det där med stålarna..Köpa en triss kanske? Imorgon ska Thailandsresan betalas! :D


Äger det pineapple-färgade armbandet man skymtar till vänster ialf, alltid en början ;)

Dagens träning var toppen, riktigt härligt! Fick trevligt sällskap med mig hem och jag är glad att kunna hjälpa till med mina erfarenheter. Sedan slängde ihop min nya favvomat, blomkålsmos! En laxbit och tomatskivor till det, gött! Sedan knatade jag en snabbis på Ica precis innan stängning. Uppdaterade statusen på FB och när jag kom till Ica fick jag sms "Vill du ha skjuts hem? :)". Fantastiska Sofie i ett sötnötskal!

Just nu sitter jag och kikar på Filippa Ks vårvisning och längtar tillbaka till förra sommaren då vi var där och shoppade! Bäst av allt är att allt det fina börjat komma till butiken (Såfin) nu.. :)

Den härliga gula tröjan som finns med i varje modemagazin just nu kommer till Såfin denna månad! Love it!



Kommentarer
Skrivet av: Lillevi

Klart du ska ha byxan...skitsnyggt!!:):)du fyller ju år snart hihihi..

Datum: 2011-02-04 Klockslag: 15:59:46
Skrivet av: Ulla-Marie

Du har ju förbövelen namnsdag den 12 feb!

Datum: 2011-02-05 Klockslag: 09:55:38
Bloggadress: http://ulla-marie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0