Onsdag

Vilken härlig dag! Åt frukost på golvet medans jag pysslade med bilder jag inspireras av som ska upp i ramar, morgonmys. Sedan hem till Ovanåker, fick en skymt av mamma&pappa och tiggde till mig lite lunch såklart ;) Vidare upp på byn, var in på Camillas Corner och hittade en fin ram, precis en sån jag var ute efter! Där sprang jag på Rebecka, så glad att se henne! Halv 2 hade jag tid hos min fina vän Salong Anna, blev ompysslad, fin i håret och det var så skönt att få krama om henne! ♥ In på Ica för en nostalgitripp, alltid kul att springa och kika bland hyllorna, träffa gamla kollegor och kunder. Tro det eller ej, hehe :) Sedan mötte jag upp med Sandra för ett Ulf-box-pass i Alfta! Så jäkla efterlängtat, har inte kört det sedan jag bodde där och det är väl 1,5 år sedan tror jag.. Bra att få lite inspiration till jag börjar instruera själv på Dönje! Nästa Söndag den 11 Sept kl 17 kör jag igång! Nu känner jag mig slut och nöjd i kroppen, sådär lagomt skakig på handen som man gärna får bli efter ett hårt träningspass! Har nyss avnjutit en supergod middag - spenat och fänkålsgratäng med köttbullar :) Visste inte att jag gillade varken spenat eller fänkål, men det är alltid kul att prova nytt när det blir lyckat! Nu ska jag fortsätta pyssla så jag blir klar nångång! Igår köpte jag nya höstiga kuddar på Åhlens och så tog jag äntligen tag i mitt måleri som jag ju så stort lovat mig själv. Började väldigt försiktigt dock, det blev bara en pyttetavla som ska blandas med andra i en tavelvägg, men det är ju alltid en början! Så, tack för idag!



Kommentarer
Skrivet av: Fröken Hurtig

Du är utmanad på min blogg!

Kom igen med bloggningen nu!! ;)

Datum: 2011-11-27 Klockslag: 19:13:24
Bloggadress: http://frokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0