Torsdag

Gårdagens blogginlägg tycks försvunnit, alltså onsdagens. Då skrev jag ialf att jag vart ledig, och hade en bra dag! Fick viktiga saker gjorda och det var en lättnad! Dessutom kan jag numera sitta i soffan framför TVn och datanörda mig tack vare trådlöst internet och så är äntligen min kära Pippifilm (Pippi på de sju haven) återfunnen :P Sen hade jag en grym TVkväll i soffan! På tablån stod Halv 8 hos mig, Idol, Berg flyttar in och Välkommen åter! Nånstans mellan de sistnämnda kom även Johanna förbi! Vi åt upp sista biten av kladdkakan, drack te och myste på till sena natten! Så kul att vi bor så nära varandra :)

Ikväll har jag tränat för första gången på hela veckan, har fått nog av min förkylning nu! Men jag har nog gjort rätt som verkligen vilat mig i form i veckan, utan stränga order från min käre chef hade jag nog aldrig gjort det, haha. Vill ju bara köra på när man äntligen kommit in i härliga träningsrutiner! Men nuså, är jag back on track igen! Ikväll har jag skruvat ihop en ny fotpall och den blev bra, skönt med extra sittutrymme när man får gäster osv :)

Nu är det bäst jag knoppar, godnatt mina vänner!



Kommentarer
Skrivet av: Noomi

Snygg knut i håret! :) Hur gjorde du den? :)

Datum: 2010-09-25 Klockslag: 22:13:35
Bloggadress: http://noomiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0