Min superduperspännande vardag

Börjar komma in i vardagen, jag i min lilla lya, i en ny, främmande stad, tänkte jag säga.. :P Men man känner mig rätt hemmastadd i Bollnäs sedan förut som tur är! Har kommit in i lite rutiner nu som funkar fint för mig; sova länge, stressa till jobbet som ligger nästan föör nära, knega med härliga arbetskamrater, köpa hem nått fint till sig själv som humörhöjare, hem och svira om, sticka och träna med Johanna och Sandra, hem igen och laga mat och matdosa, skjuta upp disken till dagen därpå, duscha, chilla framför datan, längta till helgen då det brukar bli tjejmys, lägga sig sent.. Sova länge.. Ja ni fattar! Spännande liv :P






Kommentarer
Skrivet av: ♥ mikaela

Haha ungefär som mitt liv, om man byter ut jobb mot skolan och att jag lyckas schemalägga lek och mys med dotter och sambo. :D

Datum: 2010-09-17 Klockslag: 08:13:28
Bloggadress: http://ingamikaela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0