Hej!

Sitter hemma i Ovanåker ikväll, trivs bra i lägenheten men nog är det lite tråkigt om kvällarna allt :P Med bara 1an i rutan och utan internet är det definitivt trevligare att åka hem till mamma och pappa och bli bjuden på mat, hänga i soffan och se på Idol på Tv4, haha!

Har börjat fått lite ordning i lyan ialf, bilder kommer så fort jag fått internet! Det är vitt, högt i tak, ljust och fräscht ialf! Precis i min smak :)

Sen har jag äntligen kommit igång med träningen igen efter sommaruppehållet.. Fan vad man hinner gå ner sig på bara några få månader. Körde knappt hälften så hårt som vanligt och ändå är jag totalt slut i kroppen idag. Hatar känslan när man ska sätta sig på toa och man inte tror att man ska komma ner i 90 grader med benen utan att dö. Duns, så ramlar man ner på toalettstolen.. Att tappa något och ta upp det igen är ju inte att tala om..

Nu ska jag ta bussen hem till Bollnäs igen, sjukt! Men det blir bra :) Ha det fint så hörs vi när vi hörs hörrni. Puss o godatt!



Kommentarer
Skrivet av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

Datum: 2010-09-11 Klockslag: 11:06:58
Bloggadress: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0