Bubbel

Kan man ha en för skön säng? Isf har jag det, helt omöjligt att snooza mindre än en halvtimme numera, blir galen på mig själv. Så skönt att bara ligga kvar i värmen.. För utanför är det så jävla kallt. När knäpper dom på värmen så det går att höja elementen egentligen? Sitter här med ullsockor och en stor filt runtom mig nu, och om lite hud skulle råka kika fram fryser den typ som till is. Det blir en lång vinter.. Jag är så shoppingsugen att jag dör, har velat haft ett par nya enkla vardagsörhängen jättelänge nu och jag har hittat de perfekta! Ett par enkla jättefina från Efva Attling som jag ska gå och köpa på Petersons så fort jag får tillfälle! :D Dessutom ska jag gå och lösa ut mina nya träningsdojjor på Intersport så jag är bra utrustad till veckans träning! Måndag: Condition/Core, Tisdag: Pump, Onsdag: Svett exress (+ ev. Puls &Power) och Torsdag: Pump! Så ser mina veckor ut, och vipps så blev det helg och jag äter upp all träning med massor av godis igen! Som igår tex, när jag hängde hela kvällen hos Moster Lisa. Chips, ostkrokar och choklad är bra för magen har jag hört.. Det finns inget stopp i mig, men det ska va gött o leva! Fick även en påse med trattkantareller av Lisa igår, de ligger på torkning här hemma nu och ska bli så gott att få laga lite mat på dem sen! Och så är de ju så fina att förvara framme i en burk! Sparde en påse och stoppade i kylen oxå, de ska jag smörsteka ikväll och ha på rostat bröd! Mums! Och just det, efter jobbet igår kom Johanna över och delade en pizza med mig oxå, så trevligt! Nu ska jag sätta fart, härligt väder ute och jag hoppas på bra hösthandel denna Söndag, vi har öppet 12-16, kom in och kika! 
DET ÄR GÖTT ATT LEVA!



Kommentarer
Skrivet av: Jessica

Det låter härligt vännen! Låter som du trivs. Saknar dig! Puss

Datum: 2010-09-26 Klockslag: 17:53:21
Skrivet av: Evelina

Saknar dig med nutte! Kommer så fort jag kan! :D

Datum: 2010-09-27 Klockslag: 00:33:24
Skrivet av: Kattis

Men man ska väl inte torka kantareller? Tror de skall förvällas. Kolla upp det vettja så du inte blir förgiftad eller nåt tok.

Datum: 2010-09-27 Klockslag: 20:08:43
Skrivet av: Evelina

Hehe jodå det kan man så det är lugnt :)

Datum: 2010-09-27 Klockslag: 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0