Livet är det elände som pågår mellan fyllorna

- Kjell Bergqvist i Bröllopsfotografen, klockrent, haha!

Så har alltså ännu en helg passerat, även den en mycket bra sådan! I fredags var jag ledig och jag minns tamesjutton inte vad jag gjorde under dagen. Jo! Jag sov ju fasen skitlänge, sen väckte båda mina mostrar mig samtidigt kl halv 1! Lisa plingade på och tjoade genom brevinkastet "Tjohoo, Evelinaa, är du hemma!?" precis samtidigt som Lillevi ringde och frågade om vi skulle ta en fika på stan, haha snacka om tajming. Jag fattade ingenting, slängde på luren och sprang yrvaken upp och släppte in Lisa som kom för att hälsa på i fem minuter. Sedan åt jag frukost/lunch/middag på Krokanen med Tomas, Lillevi och Alfred, mysigt :)
På kvällen träffade jag Jessica, vi var här hemma och bara myste på och skvallrade som vanligt. Och åt massa choklad såklart. Så himla skönt att träffa henne, var längesen sist! :) Oh vad jag längar till jul och vi alla är samlade!

I lördags var jag ju oxå ledig, värsta långhelgen. Hälsade på Johanna på hennes jobb och styrde upp kvällen innan jag tog en långprommis i finvädret! När jag kommit hem kom J och vi gjorde oss iordning tillsammans och började pimpla vin, till slut ramlade Sandra in oxå och vi var fulltagliga :) Drog vidare till kära Byn för lite mer förfest hos Linnea! Där bjöds det på jättegoda Irish Coffey och det blev ett jävla drag på somliga, inga namn nämnda :P Skitkul hade vi ialf! Självklart gick vi ner på Bonden och hade superkul innan jag somnade tryggt mellan Carro och Lina, älskart!

Jag och J hos Linnea :)

Sandra och Linda!

Linnea, Jenny och Johanna!


I söndags chillade vi hos C sedan blev det såklart bakismat på Pelles! Samlade ihop mina Bollnästjejer och åkte hem till mitt Ovanåker där vi hängde i soffan med mamma och pappa resten av dagen, hihi. Kvällen spenderades i Sandras soffa med henne, J och så fick vi med oss brorsan oxå, kanon! Bunkrade upp med massa götta till Ensam mamma söker och Beck! Fin helg med några av de bästa! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0