Strålande Evert!

Vad trött jag blir. Bara för att jag äntligen råkar hitta den totalt maximalt perfekta vinterjackan med stort J, ska den kosta en förmögenhet! 7000 är ju inte direkt vad jag besitter just nu, måste fan gå och köpa en lott imorgon! Men det är nästan så jag gråter. Helt perfekt lång, tokvarm, skitsnygg, smickrande, kvinnlig, klassisk och tidlös är denna underbara dunjacka från Woolrich! PRECIS så som jag vill ha den! Såg den irl på en snygg kvinna idag och blev såklart tvärkär! Som sagt, jag måste köpa en lott!


Woolrich, 6999 kr. 70% dun 30% fjädrar och pälsen är tillverkad av kaninpäls.

Update: Alla rätt, utom ett. Den har ju ingen huva! Pjuh. Men nu grämjer jag mig för Det, varför göra den perfekt vinterjackan, utan huva? Vad trött jag blir. Men jag går nog och köper en lott ändå, kan vara värt det, man kan väl ha paraply när det vräksnöar då..



Kommentarer
Skrivet av: Johanna

Vi har woolrich inne i sturegallerian å deras jackor är fuckin fantastiska!!!!! Finns även med huva såklart, jag har en med huva å rävpäls runt om, suuuuuper nöjd och en investering för livet ;)

Datum: 2010-11-13 Klockslag: 13:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0