SATC 2

Har haft filmkväll tillsammans med bästa Malin och Sandra ikväll! :) Först tränade vi ett pass Pump tillsammans, såklart, tänkte jag säga, sedan samlades vi hos mig! Var nyttiga för en gångs skull och åt grönsaker med dipp, som ju är så jäkla gott! Synd att våran J är sjuk, hon fattades lixom! Filmen var som väntat riktigt bra ialf, men jag kom på såhär i efterhand att jag ju inte hade rätta stassen! Hade helt glömt bort min SATC-tisha! ;)


Idag fick jag även världens bästa överraskning! Matilda och Alice kommer hem på Söndag!! Jag blev så glad att jag grinade! :D De här kommande dagarna kommer bli så otroligt bra, först mys en hel helg med Jessica sedan får jag äntligen krama mina Norska jenter! ♥ Oh :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0