Unbreakable

Herreguud vilken svullarkväll! Har myst riktigt mycket med Johanna, först gick vi förbi Videobutiken och köpe massa godis sedan gick vi till Max och köpte ett varsitt mål som vi gick hem till mig och tryckte i oss, sjukt gott! Jag gick in på godiset på engång, polly och weinergum som vanligt, och massa mer småplock ;) Sen har vi inte slutat ätit förens nyss då hon gick hem.. Magen står rätt ut och jag skulle passa jättebra som gravid just nu, så gulligt! ;) Vi har ialf kikat på Idol och en massa klipp på Youtube som gjorde oss nostalgiska. Rederiet, Tre Kronor, Luftens hjältar, Trasdockorna och så fatnade vi helt på Festival, ni minns den med Ebba Hultqvist? Så jäkla bra så till slut hade vi kollat igenom hela filmen, och självklart var det inget ljud i sista klippet!! Aaah, då när Ebba står och hånglar på bussen med Mark, the Rockstar! Haha, nostalgi som sagt. Älskar förresten Ebbas festivaloutfit! Jeans på jeans och skinntoppen med knytning i ryggen, de rosa solisarna med bling på, och så en fjäder runt halsen! Gah, hela jag känner mig som 12 igen! Minns att man ville se ut på pricken som henne och att man fick ett fjäderhalsband med som gåva i Fridatidningen, den var orangeröd.

Tack för en riktig må-bra kväll vännen!
Puss och godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0