Östersund

Sitter i soffan med en varsin data just nu, jag och Jeckan min :) Proppar i oss favogodiset Ferarribilar med colasmak! Har precis kommit hem från stan där jag bla hittade ett par skor och jag är supernöjd! Har dessvärre kärat ner mig i Acnes Pistols, de med högt skaft. Men som tur var satt de inte som jag ville ;) Tur i oturen! Så om någon vet några substitut för dem är jag tacksam för tips! Östersund är ialf underbart, älskar staden! Ikväll ska vi dricka vin, sen får vi se hur kvällen slutar!
Puss på er



Kommentarer
Skrivet av: Johanna

Finna ett par som är identiska med Acne pistol höga skaften från zoe för typ 1000 lappen eller 1500 nånting väldigt sköna å stört snygga :)

Datum: 2010-11-20 Klockslag: 12:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0