Östersund i bilder

Förra helgen var jag i Östersund och hälsade på Jessica och Johan!  Vi gick på stan, shoppade lite, fikade, myste, åt god mat, promenerade, festade järnet på Olearys, sov till 6 dan därpå, lagade plankstek och had alot of fun! :)


Hittade en härlig tröja med patches på armbågarna på Vila, älskar färgen, fotade den så jag kunde beställa hem den till Såfin ;) Kommer in nästa vecka!

Sötisarna ;)

Jeckan och jag innan utgång!

Haha!

Goare bakismat kan man ju leta längen efter! Finn ett fel, nånting fattas..

Lång men skön hemresa, det är så vitt och vackert uppöver i Landet! Tidig söndag morgon, skriver dagbok sedan sover jag som vanligt resten av resan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0