Onsdag

Ikväll har jag gjort nått jag inte gjort på flera herrans år! Jag har vart på Bandy! Och som den äkta Edsbybo jag faktiskt är var det såklart riktigt härligt att kliva in i Bandykyrkan igen och höra Farmers härliga stämma! ;) Men nu var jag ju inte där för att se på bandy.. haha.. Utan för att träffa tjejerna från Saik som jag och Amanda träffade i Alanya i somras! Skitkul att träffas igen, snart får vi styra upp en utekväll i Gävle hörrni!





Linda, Amanda, Amanda, jag, Jeanette och Lisa!



Kommentarer
Skrivet av: Ulla-Marie

Hetaste brudarna! Hörrö. Jag tyckte ju att du skulle språka skönhet i radio. Och det blev de bruna trots att metallbågarna fick flest röster. Till och med kommentaren (från Eva i Gbg - Mia Eliassons syster)"Du såg ut som 32 i dem".(!) Men visste väl att du har bra smak.

Datum: 2010-11-12 Klockslag: 07:48:19
Bloggadress: http://ulla-marie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0