Listen to your heart

Sitter hemma och blir sådär djup som jag kan bli ibland. För en tid sedan gjorde jag ett löfte till mig själv. Jag skulle börja måla. Och eftersom att jag nu gör det hela officielt för alla mina miljontals läsare, hö hö, kommer jag bli tvungen att genomföra det för att jag ska känna mig nöjd med mig själv. Sätta lite press på mig själv sådär, en solig lördagsförmiddag i härliga November. Så nu har jag fått det sagt, sen får vi se när det blir av. Har redan gjort en skiss och döpt tavlan. Sen återstår bara resten. Skaffa färg, ett stort papper och en jävla massa tålamod. Bara testa sig fram, för jag har egentligen varken talang eller tålamod. Bara intresset. Jag inspireras av Gynnings underbara, skitsnygga Litografier. Egentligen vill jag ju såklart ha en äkta, men vad gör man när man inte har 40.000 sådär till övers att slänga ut på en tavla? Yes, jag tänker småhärma en kändis, och sen skiter jag i om man får det eller inte.


Fatta vad snyggt det vore med en stor härlig Lito med feelgood känsla ovanför soffan! Eller hur? :) Aja, bara börja måla...

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det kanske en vända på stan med Mika innan vi åker hem till henne i Alfta där jag är bjuden på middag, älskar´t! Vart kvällen slutar återstår att se, vinboxen hänger ialf med! ;)



Kommentarer
Skrivet av: Mor

Härligt jag längtas....:))

Datum: 2010-11-06 Klockslag: 18:28:18
Skrivet av: Cimen

Tjena evve! vet du vad! jag behööööver lite hjälp! rena djungeln av stövlar ute i affärerna! vore schyyysst om du slängde upp tips på snygga stövlar nu till vintern. ska man köra på låga? höga? skinn? mocka, och allt vad det innebär! vore super schysst :)

Datum: 2010-11-07 Klockslag: 19:29:44
Skrivet av: Cimen

Bra blogg förretsen! jag följer den dagligen ;)

Datum: 2010-11-07 Klockslag: 19:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0