Lista

4 TV-program jag gärna ser:
1. Berg flyttar in 
2. Solsidan
3. Så mycket bättre
4. Biggest looser

4 saker jag gjort idag:
1. Tagit en skön morgonpromenad
2. Strosat på Åhlens efter jobbet, köpte fina påslakan och en julfin kudde som får pryda sängen 
3. Lagat köttfärsbiffar med grönpepparsås, broccoli och blomkål! Jag är grym på att göra sås :P
4. Tränat pump
Smyger in en 5a oxå: Bokat tågresa till Östersund för att hälsa på Jessica och Johan!! :D

4 saker jag längtar efter:
1. Att få julpynta riktigt
2. Julbord med jobbet!
3. Tjejerna ♥
4. Julbord med familjen och bekanta! Sa jag att jag älskar julbord? 

4 saker på önskelistan:

1. Marinblå/vit randiga badlakan och handdukar från Lexington
2. En litografi av Gynning
3. En svart Chanel no 2.55 med guldkedja
4. En skitvarm, lång, snygg vinterjacka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0