Halloween!

Kommer på mig själv med att jag blivit riktigt dålig på att ta bilder numera! Så tråkigt, mycket roligare att blogga när man har härliga bilder att dela med sig av ju! Skärpning.

Gårdagen blev ialf mysig, fick supergod mat som Helena lagade hemma hos Mika med lite trevligt sällskap runt matbordet. Bla en gullig pepparkaksgubbe och en rommare, haha! Senare åkte jag, Mika och hennes Erik vidare till Anders E på förfest med bästa Edsbykompisarna, skitkul verkligen! Jag, M och E tog det lite chill hela kvällen, så vi tittade in en sväng på Bonden innan vi gick hem till Erik och käkade lite nattamat bestående av pizza ;) Brorsan hämtade upp mig och så hängde jag med en sväng hem till Bollnäs innan jag faktiskt somnade sött i mitt flickerum hemma i Ovanåker ;) Hade lixom planerat att sova där hela kvällen, och det är så himla skönt att göra det ibland!

Imorse fick jag det bästa uppvaknandet man kan få! Det plingade på dörren och så hörde jag min Amandas ljuva stämma "hohoooo, godmorgooon! (klockan är ca halv 12) Nu blir det promenaaad i det härliga vädret.." och så en stor yrvaken kram på det :D Gick den gamla vanliga rundan på en timme som vanligt, sedan hängde vi hos henne till resten av familjen kom hem så jag fick träffa Alfred och Andre oxå ♥ Käkade mammas goda potatisgratäng och chillade en stund hemma i O innan mamma och pappa skjutsade hem mig till Bollan. Farsan fixade upp en hylla på ett kick sedan drack vi te och kollade på Beck! :)

Lyckopiller ♥

Klockan är över 1 och jag är full av energi, försöker verkligen varva ner för att bli trött och gå och lägga mig men jag känner mer för att dra igång och städa och julpynta lite nu när jag hämtat min jul-låda från förrådet på Byn! Så tråkigt att vänta till första advent! Men nån vecka till får jag nog allt ge det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0