Hej!

Sitter här och tycker synd om mig själv just nu. Blir så ynklig när jag är sjuk :P Halsen gör bara ondare och ondare och febern som jag lyckades hålla i chack idag när jag jobbade bara stiger känns det som. Varför är det alltid värst på mornar och sena kvällar? Inatt trodde jag inte att jag skulle klara av till jobbet, men med hjälp av många dunderkurar (2 alvedon + en ipren) så gick det ändå! Kan dock inte träna vilket egentligen frustrerar mig mest, känner mig som en jävla soffpotatis. Men bäst att vila så går det över snabbare!

Ikväll har jag ialf haft besök av mina fina tjejer så egentligen är det inte ett dugg synd om mig! Matilda och Alice är hem en vända från Norge och Jessica från Östersund! Så vi hade glöggmys hos mig, love it! ♥

Nu är det dags att hoppa i lopplådan, inatt när jag mådde som värst insåg jag att jäklar vilken skön säng jag har! Lyx.



Kommentarer
Skrivet av: S

Hej :) Vart köpte du det där lurvtyget i fjol? :)

Datum: 2010-11-24 Klockslag: 18:07:30
Skrivet av: Evelina

Jag köpte det på Tygcenter här i Bollnäs! Sist jag var in härom veckan var det slut, men de skulle troligtvis få in det igen. Håll utkik :)

Datum: 2010-11-24 Klockslag: 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0