Glad tjej här!

Det här börjar ju bli tjatigt, men jäklar vilken bra helg jag haft! :)
I fredags kom Johanna och Sandra till mig, vi kikade på Idol och åt sjukt mycket godis! Jag proppade i mig en hel skål själv, ont i magen som bara denn men det går bara på ren vilja! Det dummaste man kan göra är ju att handla godis när man är hungrig, blir ju så jäkla mycket! Vi skrattar och myser på som vanligt ialf, brukar ofta sluta med att vi ligger som en älghög i min säng, så även denna kväll :)

Igår jobbade jag sedan somnade jag till efter jobbet. Vaknade i god tid då det var dags att svira om och åka på tjejmiddag till Anna Bomark med henne, Katta och Sara Ahl! :) Det brukar tyvärr gå långt mellan gångerna, men är alltid så jäkla roligt att träffas med de där brudarna! God mat, massa skvaller och gosaker, tack Anna för en fantastisk middag!

Mamma ringde och väckte mig idag, kl halv 3!!! Herregud sist jag sov så länge måste jag vart väldigt ung! Undrar när jag hade vaknat om hon inte väckt mig :P Åt frukost till reprisen av "Så mycket bättre" och bara myste på i min lilla söta lägenhet, lätt bästa programmet just nu! Brorsan hämtade mig senare ialf så åkte jag hem till Ovanåker på farsdagsmiddag ♥ Där jag sitter nu.. Tänkte lägga mig och läsa lite nu och bara njuta av tillvaron. Imorgon blir det morgonprommis längs favoritrundan! Lovely! Godnatt mina vänner :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0