So typical me

När klockan började närma sig 11 tänkte jag att, "ja, ikväll ska jag bannemig lyckas lägga mig innan 12! Det ska jag." Tjena, klockan är nu 1 och jag är egentligen inte det minsta förvånad att jag fortfarande är uppe nu, i mitt esse. Blir så trött på mig själv, jag behöver ju precis som alla andra min skönhetssömn! Ett av mina nyårslöften var ju att sova mer på bättre tider, men det kan jag villigt erkänna att jag totalt misslyckats med. Jag hade fler löften, men jag orkar inte gå in på dem nu...

Ikväll har jag ialf vart ute på en löparrunda, Amanda kunde inte följa idag så jag drog ut själv! Igår lyckades jag ialf lura med henne på ett pass pump, tror hon tyckte om det :)

Bäst idag är min nya fina klocka och mammas goda blåbärspaj, jag är säkert alldeles blå runt munnen fortfarande, och att jag precis gjort mig skuldfri än hit och än dit, med räkningar och boendekostnader och sånt. Inser att jag ändå har en ganska bra budget kvar att leva på resten av månaden, så det kanske kan bli ett skoköp ;)

Drömmen är fortfarande dessa, oh vad jag behöver dom här! Snygga, (säkert) sköna :P och en perfekt sko till jobb och vardags som man får lite längd i utan att mörda fötterna. Med dessa i min garderob hade alla skoproblem varit lösta, vill ha!

Wedge från Filippa K.

Drömma kan man, godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: simone

härligt! :)

åh tack så mycket!

har ni fått in nå nytt sommare fräscht som är värt att kika på nu då? :D

Datum: 2010-05-27 Klockslag: 13:04:48
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Skrivet av: Anna

kolla in acnes istället.. de är tillochmed snyggare!

Datum: 2010-05-27 Klockslag: 22:00:08
Bloggadress: http://anabanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0