Godkväll

Äntligen fick jag min lediga dag med fint väder! :) Idag har jag legat ute mestadelen av dagen och bara njutit, och självklart brännt mig i ansiktet. Röd och fin nu :P Jag slängde ihop mangochutneykycklingen till middag som vi åt ute, nice! Ikväll har jag vart ute på en löparrunda och tränat mage/rumpa sen tog jag mig tid till en rejäl stretch. SKÖN T.

Helgen har vart kanon! Ifredags såg jag Dear John i Alfta och tårarna sprutade såklart, hade lixom förberätt mig på en bölkväll och det är så skönt med såna ibland, hehe. 

I lördags firade vi Lisas mamma Maggan som fyllde 50 på Forsparken! Hade en sjukt rolig kväll tillsammans med tjejerna och allt folk! Jag fick bugga till jag teg och det var så jäkla roligt, älskar att bugga, haha! Vid halv 1 drog vi vidare till Tranan och skakade rumpan och rockade i Puben allt vad vi kunde sista timmen. Det känns i nacken idag kan jag säga.. Men lite nackspärr dör väl ingen av, vi hade ju kul :)



Igår var man bra pömsig hela dagen. Kl 3 befann sig hela släkten på Ladan för att fira Farmor Maj (mammas farmor) som fyller 85 :) Det är en riktig krutgumma det! Åt en fantastiskt god buffé a la Katarina Unnegård och hade en trevlig eftermiddag. Mot kvällningen åkte jag, Mika och Amanada till hennes stuga och myste med ost&kex, choklad och honungsmelon. Bättre avslut på en rolig helg är svår att få!

Farmor Maj, 85 år :)

Morfar, Lillevi, Mamma, Farmor Maj och Lisa :)

Jag med de 5 männen i mitt liv! ♥

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0