Small pieces, mucho happiness!

Här kommer äntligen det mer uppmuntrande inlägget som jag utlovade. Här får man lära sig att glädjas åt det lilla, och detta känns ju sjukt uttjatat, men matriell lycka ÄR sann lycka! ;)

Förra veckan kom supergoa Elin från Filippa K till oss på jobbet, jag fick det här fina armbandet som present, det kommer ut i butik till hösten! Den människan gjorde verkligen min dag! :) Dessutom beställde jag mig ett halvlöst randigt linne men som inte kommit än, vårfräscht som attan så jag längar!

Mamma och pappa överraskade mig en dag med ett härligt handkit från MaryKay, love it! Tack!

Innan helgen shoppade jag två nya ringar på Åhlens!


Och två strumpyxor på Lindex, söta med hjärtan på! De randiga invigde jag i helgen då jag träffade Edsbytjejerna! Rebecka var hemma och vi hängde hos Carro ett gäng tjejer! Kul :)

Den här söta toppen från Vero Moda för en ynka hundring fick följa med hem häromdan.

Så mina vänner, nu ligger vi lite i fas igen. Ett helt inlägg fyllt med bara possitiva saker som Jag blir glad av! Sen får vi inte glömma tjejerna, vad vore jag utan er?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0