Tisdag

Just nån solning blev det inte riktigt, satt ute en stund sen hälade jag inte nå mer. Solen bara gick i måln, och när jag gick in igen sken solen, så när jag gick ut igen gick den i måln.. Ja ni fattar. Men, när jag ändå gick ner i förrådet passade jag på att rycka med mig alla vårjackor upp, så här ska det rensas! Håll utkik för försäljning!

Efter en stund kom Oliver till mig, Lisa och Filip skulle iväg till Sandviken och kolla på bandy! (Grattis Bollnäs! Kul för er att få vara i SM-final en gång o! Allt tack vare Edsbyns Hellmyrs och Pärtan! ;)) Jag och Oliver gick till Interflora och handlade påskliljor, kikade på Pippi på de sju haven och lekte i lekparken! :)

Min pussunge :)

Ikväll åkte jag till Bollnäs för att träna, testade att gå på ett pass Pump på Odengymmet som ligger på stan, superkul och riktigt bra träning som kör igenom kroppens alla muskelgrupper! Jag vet en som kommer att ha träningsverk imorgon.. (och får jag inte det blir jag besviken!) Kul att samtidigt få hänga lite med systrarna Davidsson, Johanna och Sandra! På torsdag kör vi igen tjejer! :)

Nu är det dags att knoppa, godnatt kära ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0