Lördag

Började dagen med en morgonpromenad för att kvickna till! Det gör verkligen susen! Har dessutom fått sällskap av solen de senaste mornarna och det är ju för underbart! Någon sa plusgrader till veckan, kan det stämma? Det vore helt sjukt!

Jobbet flöt på, alltid roligt att jobba lördagar, bästa dagen på hela veckan tror jag. Trevliga kunder med helgfeeling, bra handel, tiden går fort och man får dubbelt betalt! Vad mer kan man begära? Haha!

Ikväll har jag lagat roulader till mig och älsklingen, så sjukt gott. Sen har vi bara legat och myst i soffan och eftersom att vi är så himla trött blir det sängen nu, som om vi vore pensionärer och gift i 20 år! Illa :P
Godnatt!



Kommentarer
Skrivet av: Kia

Hej, jag har blivit en av de 4 finalisterna som tävlar om att bli veckans blogg hos selenas blogg, och jag skulle uppskatta ifall ni röstade på mej! SNÄLLA.

Rösta här, http://essems.blogg.se/2010/march/borja-rosta.html#comment Man röstar under headern (rösta på kiiika) tack i förskott! ha de bra! :)

Datum: 2010-03-06 Klockslag: 22:57:31
Bloggadress: http://kiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0