Kalas

Känns som att den här rubriken är ganska återkommande numera, massor av kalas på senaste tiden, och jag klagar inte! Det är my darling Michaelas tur att fylla år, imorgon, så ikväll har vi vart ett stort gäng tjejer hos henne och fikat massa gott! Smörgåstårta av världsklass och fika på det! Skitrolig kväll helt enkelt!

Efter min och Ms morgonpromenad på en timme idag åkte jag hem till Ovanåker och umgicks med mamma och pappa :) Slängde mig i en solstol brevid dem och bara njööt av att det hettade i ansiktet! Svängde även in hos moster Lillevi en sväng och sa hej, och så stannade jag till vid Toras fina plats. Saknar och tänker på dig ofta! Men jag vet att du finns här med oss.. ♥

När jag kom hem ifrån Ovanåker hittade jag sambon som en klubbad säl i soffan, han hade kommit hem från Hassela där det vart fest konstant i 4 dagar med hockeyn (orkar inte kommentera vad jag tycker om det) och det luktade inte hallontårta hemma direkt. Tur för mig att jag skulle iväg på boxen så jag hann inte vara hemma länge, haha! Nu ligger han och sover, hoppas han blir som människa ialf i övermorgon igen, haha! Jävla joll..

Annars har jag sjukt ont i magen av allt fika och är inte nå trött så det blir till att surfa vidare, tvn strejkar and I don´t know why, jag är ingen hejjare på tekniska prylar. En sak till förresten, jag är ledig imorgon och på Tisdag! SKÖNT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0