Snodde en lista av Kenza..

Senaste

Låt du hörde: Lill Lindfors - Rus på Fridas blogg, den är så himla härlig!

Film du såg: Dear John

Mat du åt: Mammas goda lasagne!

Kram: Matte & Jasken faktiskt :)

Puss: Jessica kanske? ;) 

Känslan: Saknad

Resa: Turkiet med Amanda, kung!

Glädje: Promenad med Matilda igår

Dröm: Minns inte

Person du träffade: Mamma

Personen du pratade i telefon med: I mobilens samtalslista stog det Carro Vikström

Personen du fick sms av: Jessica 

Gången du åt 7-eleven korv: Har jag aldrig gjort!

Gången du var utomhus: Nyss, prommis med mamma.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag minus Erik

Saken du köpte: Ett skärp, visar sen!

Allmänt

Ska bli skoj: Tacobuffé i Långhed på Fredag med tjejerna, gå på semester på Lördag (!!!!), eventuellt DiLeva på Lördagkväll och mys i Lisas stuga med tjejerna på Söndag till Måndag. Älskar att ha saker att se fram emot!

Ska inte bli skoj att: städa imorgon..

Sparar till: Framtiden

Pålägg som gäller: Scans tunna skivor rökt skinka, Kavlis räkost och makrill! Jävlar så gott!

Önskar att jag var bättre på: Att inte ta saker så hårt..

Dagens dryck: Vatten

Vad saknar du: Närhet

Tre band/artister: Aerosmith, Lady Gaga och Perssons Pack tex

Vad har du gjort idag: Sovit över men hann till jobbet i tid ändå, lunchat med Jessica, Jossan och Ida. Sovit på bussen hem, ätit mat, suttit här och gått kvällspromenad med mamma.

Brukar du svära mycket: Ja tyvärr..

Hur tidigt stiger du upp: Helst runt 10 men det går bara när jag är ledig. Jobbar jag blir det mellan strax före 7 och 9 beroende på när jag börjar..

På helgerna: Olika, 11-15 om man har lust.

Vad ska du göra ikväll: Kvällen är snart slut så jag borde gå och lägga mig..

Hur många timmar sover du per natt: Alldeles för få! Oftast mellan 6-7, är jag duktig lägger jag mig så jag får 8!

Vem är snyggast i världen: En gång i livet tyckte jag Aaron Carter var snyggast i världen, tack och lov gick det över!

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Har många fina minnen..

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina nya gröna byxor kanske! och skorna jag köpte i Alanya! Har massor av nytt att visa kom jag på..

Längd: ca 166,5

Vikt: Normal

Byter gärna garderob med: Elin Kling!

Byxa eller kjol: Byxa, lätt!

Senast utlästa bok: Sofis Mode.. Nu läser jag Snabba Cash!

Mitt rum kan beskrivas som: En säng, vita väggar med en varm grön fondvägg, garderober och en byrå!

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, nedstämd men upprymd.

Jag tränar: Så ofta jag kan och har lust! Gärna 4-5 dagar i veckan, då mår jag som bäst!

Jag ville bli när jag var liten: Arkeolog.. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0