Nytt!

Känns som att det var längesedan jag slängde upp nått nyinköpt här nu! Men ni trodde väl inte att jag slutat shoppa för det ;) Här är ett urplock från de senaste dagarna..


Gröna cargos byxor från Vero Moda/Såfin, 400 kr. Sjukt sköna och mycket snygga, love them!

Skärp från Only/Såfin, ynka 100 kr. Finns i svart och grått.

Tog hem fredagens annonsvara från Only/Såfin, endast 50 kr! Magtröja, finns i 3 färger, matcha med jeansshortsen och dra på beachen, snyggt! Skynda fynda..

Denna fina bastopp i bästa kvalitet från Filippa K/Såfin, 400 kr, kom till affärn idag! Precis vad jag behövde! 

Mitt svarta läderarmband med små söta nitar används flitigt så idag gjorde jag slag i saken och tog hem ett brunt också, så nöjd! Filippa K/Såfin, 450 kr.

Samtliga plagg finns än så länge kvar i butiken, jag känner ialf mig rustad för semester! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0