Älskar fortfarande att ha semster..

Blir lätt att man glömmer bort bloggen när man bara semestrar runt och har det bra ;) Så mycket annat roligt som kommer före då! Därför blir jag lika förvånad varje gång jag loggar in och ser att ni fortfarande är inne och kikar.. Hur mår ni egentligen? ;P Törs nästan lova en fet uppdatering, när den kommer är ännu oklart, men nog kommer den allt. Nu ska jag ut och fortsätta semestra och bara ha det bra! Trevlig helg mina vänner! Puss ♥

Förra helgen stekte vi på Fredhälls klippbad i Stockholm, niice!



Kommentarer
Skrivet av: Niklas jansson

har ju kunnat smsat så har ni fått åka båt en sväng

har ju båtplatsen 150m därifrån...

Datum: 2010-07-28 Klockslag: 00:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0