Vi är såna jävla mysisar

Pallrade mig upp imorse när Daniel kom hem från sitt nattskift, det tog emot ska jag säga, men jag tog med mig min träningsverk ut på morgonpromenad! Lika skönt som vanligt bara man kommer iväg :)

Våren har börjat trilla in rejält på jobbet så idag fick jag med mig en liten påse hem med bra att ha grejer ;) De här två första månaderna av året kommer inte att bli lätt alltså. Det gäller att lägga band på sig själv och fråga sig själv, kommer jag att använda det här när den inte längre är aktuell i butiken? är det en investering eller ej? haha. Som min käre kollega Linnea sa när jag köpt ny jacka, "somliga investerar i aktier medans vi gör det i kläder!". Hon kunde inte ha mer rätt!

Efter jobbet trillade tjejerna in, Mika, Lisa och Amanda. Vi är ena jävla mysisar, drack te och smakade på nybakt bröd, skvallrade och hade oss. Som en vanlig tjejkväll ser ut alltså, utan choklad denna gång. Det är ju bara tisdag, nån måtta för det ju vara :P Ska dock erkänna att jag är måttligt avis på min darling Matilda som har det bra i solen och värmens land just nu. Men nån gång kanske det är min tur, hoppas jag.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0