Tvådagars "ledighets"planering:

Städa ut julen, in med våren (vår vet jag väl inte om det blev, men "neutralt" då)
Promenad Tisdag
Promenad Onsdag (skyller på att det är sjukt kallt ute, man vill ju inte förfrysa rumpan)
Skriva tvåveckors matlista
Storhandla
Fixa nyårsbilderna

Baka matbröd (hade inga limp-formar hemma)
Ringa moster Lillevi och be om ansiktsbehandling (vi bestämde att jag ska dit nått tag)
Göra klart beställning från H&M

"Bollträning" om ryggen tillåter (har inte haft någon som helst tid över idag faktiskt)
Boka tvättid
Städa (älsklingen is the shit!)
Fixa naglarna
Ringa moster Lisa (du hade ringt?)
Utgång med mina partypinglor! Yes it is!

Känns som om jag fått en hel del gjort ialf, tar lite tid när man poar på, fixar o donar. Man vill ju såklart att det ska bli bra oxå, och då behöver man lite tid till att vrida och vända på saker. Men nu är i stort sett allt i sin ordning ialf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0