Tisdag

Snoozade in i det längsta idag, var så himla varmt och skönt i sängen! Men när jag väl kom upp blev det fart, visste ju att jag skulle få sova på bussen snart ialf, haha! Bussfärden till jobbet är verkligen min heliga stund!
När jag kom till Bollnäs gick jag och hämtade ut min nya snygga jacka på Intersport! Supernöjd, så sen var jag uppåt resten av dagen! :P
När jag kom hem hade D lagat sin specialitet (nej inte pasta med sås utan den andra, haha) körv och pärer! Och gött är det :) Jag slängde ihop en vitkålssallad till det som jag lärde mig då jag jobbade i matbespisningen på Celsius. Men jag måste ha glömt exakt hur man gjorde för det blev inte alls lika gott, men ätbart såklart!

Färgglad tallrik! Spetspaprika, vitkålssallad (vitkål, vitvinsvinäger, matolja, massor av italiens salladskrydda och liite socker), stekt ägg, korv & potatis med dill, och rötbetor! Mums vad gott det var! Till det avnjöt jag senaste numret av Sofis mode ;)

Hade tänkt inviga och visa min nya jacka ikväll men jag var så frössen att jag inte kände för någon promenad, så det fick bli en timme på bollen istället, gick mycket bättre den här gången! Kan vara för att bollen var lite bättre pumpad kanske, hehe.

Nu hoppas jag sambon kommer hem från sin hockey snart, börjar bli äligt att vara ensam. Hoppas ni haft en bra dag! Tjing tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0