Taggad

Kom ju på att min mobil ialf var kass att prata i så nu är jag uppåt igen! Haha! Har precis vart ute och gått 45 minuter för att mjuka upp musklerna, har lite träningsverk från igår då jag tog en snabbpromenad på 20 min som uppvärmning och sedan körde ett pass ben och mage med bollen i vardagsrummet. Känns ju lite fjompigt att stå hemma men har man persinnerna nerdragna så ingen ser så är det bara att köra! :P

Tidigare gjorde jag en jeansrensning för jag funderar på att köpa ett par nya som jag tog med hem från jobbet igår, ska fråga Daniel om smakråd när han kommer hem från jobbet. Tänkte sälja lite på Tradera så kanske jag kan få lite tillskott till ny mobil/nya kläder :P

Nu ska jag dra en repa med dammsugarn sen börja med maten så den blir klar till Daniel kommer hem, sedan är det dax för träning med stort T igen! Box med Ulf! Grrrr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0