Onsdag

Vill börja med att grattulera min käre lillebror på 20-års dagen och Anna på 22-års dagen! ♥ GRATTIS!
 
Har haft en kanonskön ledig dag! Började med sovmorgon, tog bussen till Ovanåker med en full lastad Ikeapåse med tvätt, tänkte passa på att utnyttja mammas tvättmaskin :P Sen åkte jag vidare till Anna för att bli fin i håret på hennes egna salong, kul kul :) Åkte hem till Ovanåker igen, skottade massa snö för vi vad det vräker ner. Och jag som efterlyste lite vår! Men det är ju trots allt liiite mysigt med massa snö oxå.. Mamma skjutsade ialf hem mig senare, då slängde jag ihop lite korvstråganoff innan jag gick till Godtemplargården för ett pass powergympa! Passade på att dra dit eftersom jag var ledig idag, annars hinner jag aldrig gå på det passet när jag jobbar. Det var skitkul och sådär härligt jobbigt! Hoppas på fler lediga onsdagar! Efter det har jag inte gjort så många knop hemma, bara vilat ögona på den här dumburken! Nu väntar sängen, tänkte lägga mig och läsa lite och längta efter Daniel som jobbar natten..
Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0