Nyårslöften

Jag har kommit på ett nyårslöfte (förrutom det vanliga att äta mindre godis och träna mer), nämnligen att jag ska bli duktigare på att köpa färgade plagg, det ser ju så himla fräscht ut på alla andra! Svart är ju faktiskt skitsnyggt och det som alltid funkar i längden, men några färgklickar i min garderob skulle ialf inte skada! Med början idag, hittade en jacka på Intersport för halva priset på 3500 kr, en röd! Ska hämta den på Tisdag så mer om den då! Men det börjar lixom billigt och bra.. not! Ser det som en investering och att den ju faktiskt gick för halva priset ;)
Sen har jag ett andra, eller tredje blir det ju, löfte oxå. Jag ska försöka varva ner lite, take it easy. Räkna till 10, som mamma sa, när jag gör illa mig och så, man kan ju faktiskt inte hålla på och skrika som en barnunge.
Fjärde löftet är att jag ska bli bättre på att ta hand om min hud! (Haha är man trött och läser det snabbt kan det se ut som att jag skulle ta bättre hand om min hund! Nu har ju jag ingen hund, men det vore ju hemskt om det vore så!) Dvs dricka mer vatten, sova bättre på bättre tider och så småningom kanske köpa dyra krämer. Vad fult det stavas på svenska!

Gud så jag lovar en massa hit och dit. Någon som börjar bli trött känner jag. Men det var nog allt för det här året. Det här blev ju tyvärr ingen bra start, ser att klockan helt plötsligt snart är halv 2. Det var den skönhetssömnen det!


Godnatt :)



Kommentarer
Skrivet av: Moster

De där små löftena fixar du väl hur lätt som helst:):)ett hjälper jag gärna till me!!

Datum: 2010-01-10 Klockslag: 11:03:52
Skrivet av: Sandie

Snyggo-Eve! :)

Datum: 2010-01-10 Klockslag: 17:34:48
Bloggadress: http://sandrarehn.wordpress.com
Skrivet av: Anonym

nice! ;)

Datum: 2010-01-10 Klockslag: 20:10:48
Skrivet av: Sara Larsson

Haha vad rolgigt att jag faktistk läste att du skulle ta hand om din hund, och tänkte att du har väl ingen hund. ;P

Datum: 2010-01-11 Klockslag: 14:50:18
Bloggadress: http://cho

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0